Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jaki jest najlepszy sposób zasymulowania lampy w kształcie kuli znajdującej sie w poszmieszczeniu? Próbowałem nadac jej przezroczysty material z glossiness 0,6 i w srodku vraylight z wysokim multi co powodowalo bardzo dlugi czas renderu i plamy na scianach. Probuje nadac kuli vray light material to nie wyglada to ciekawie - jak jasna dziura w renderze.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 862
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Chyba za bardzo namieszałem. Muszę wstawić taką lampe jak widac na fragmencie rendera, jak najlepiej taką lampę oświetlić?

 

31565261.jpg

Napisano

no ja bym robil vraylightem w kuli z szellem, render dluzszy na pewno, a jezeli chodzi o plamy to zwieksz sampling swiatla (czas renderingu bedzie jeszcze wiekszy :D:D ) powinno pomoc, zreszta to zalezy od sceny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności