KLIK Napisano 15 Luty 2011 Share Napisano 15 Luty 2011 Jaki jest najlepszy sposób zasymulowania lampy w kształcie kuli znajdującej sie w poszmieszczeniu? Próbowałem nadac jej przezroczysty material z glossiness 0,6 i w srodku vraylight z wysokim multi co powodowalo bardzo dlugi czas renderu i plamy na scianach. Probuje nadac kuli vray light material to nie wyglada to ciekawie - jak jasna dziura w renderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLIK Napisano 16 Luty 2011 Autor Share Napisano 16 Luty 2011 Chyba za bardzo namieszałem. Muszę wstawić taką lampe jak widac na fragmencie rendera, jak najlepiej taką lampę oświetlić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 16 Luty 2011 Share Napisano 16 Luty 2011 no ja bym robil vraylightem w kuli z szellem, render dluzszy na pewno, a jezeli chodzi o plamy to zwieksz sampling swiatla (czas renderingu bedzie jeszcze wiekszy :D:D ) powinno pomoc, zreszta to zalezy od sceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLIK Napisano 16 Luty 2011 Autor Share Napisano 16 Luty 2011 nie dalem shell - stad ta kaszana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się