Skocz do zawartości

jak zasymulować lampe


KLIK

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki jest najlepszy sposób zasymulowania lampy w kształcie kuli znajdującej sie w poszmieszczeniu? Próbowałem nadac jej przezroczysty material z glossiness 0,6 i w srodku vraylight z wysokim multi co powodowalo bardzo dlugi czas renderu i plamy na scianach. Probuje nadac kuli vray light material to nie wyglada to ciekawie - jak jasna dziura w renderze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no ja bym robil vraylightem w kuli z szellem, render dluzszy na pewno, a jezeli chodzi o plamy to zwieksz sampling swiatla (czas renderingu bedzie jeszcze wiekszy :D:D ) powinno pomoc, zreszta to zalezy od sceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności