Napisano 15 Luty 201114 l Jaki jest najlepszy sposób zasymulowania lampy w kształcie kuli znajdującej sie w poszmieszczeniu? Próbowałem nadac jej przezroczysty material z glossiness 0,6 i w srodku vraylight z wysokim multi co powodowalo bardzo dlugi czas renderu i plamy na scianach. Probuje nadac kuli vray light material to nie wyglada to ciekawie - jak jasna dziura w renderze.
Napisano 16 Luty 201114 l Autor Chyba za bardzo namieszałem. Muszę wstawić taką lampe jak widac na fragmencie rendera, jak najlepiej taką lampę oświetlić?
Napisano 16 Luty 201114 l no ja bym robil vraylightem w kuli z szellem, render dluzszy na pewno, a jezeli chodzi o plamy to zwieksz sampling swiatla (czas renderingu bedzie jeszcze wiekszy :D:D ) powinno pomoc, zreszta to zalezy od sceny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto