tetunio Napisano 18 Luty 2011 Share Napisano 18 Luty 2011 Zrobiłem gwint, docelowo dla żarówki. Wykonałem to przez loft aby później móc wszystko wygładzić. Nie bardzo wiem jak zweldować vertexy. Wydaje mi się, że musiałbym najpierw usunąć polygony te które są na wierzchu i biegną przez cały gwint. Tylko jak je zaznaczyć ? Przy okazji, często muszę zaznaczać ręcznie polygony, poniewąż nie mogę wykonać tak jak przy edge np. loop. Może jest na to jakaś metoda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buckey Napisano 18 Luty 2011 Share Napisano 18 Luty 2011 Aby zaznaczyć facesy możesz użyć Loop i Ring dla edge a potem przełączyć się na Polygony trzymając wciśnięty Ctrl albo Shift (dla różnych efektów). Możesz też użyć Selection by Angle - zaznaczy wszystkie Polygony w ramach określonego kąta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tetunio Napisano 18 Luty 2011 Autor Share Napisano 18 Luty 2011 ok. już sprawdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tetunio Napisano 18 Luty 2011 Autor Share Napisano 18 Luty 2011 Właśnie o to mi chodziło. Dzięki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi