Skocz do zawartości

Metoda na zweldowanie vertexow


tetunio

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem gwint, docelowo dla żarówki. Wykonałem to przez loft aby później móc wszystko wygładzić. Nie bardzo wiem jak zweldować vertexy. Wydaje mi się, że musiałbym najpierw usunąć polygony te które są na wierzchu i biegną przez cały gwint. Tylko jak je zaznaczyć ? Przy okazji, często muszę zaznaczać ręcznie polygony, poniewąż nie mogę wykonać tak jak przy edge np. loop. Może jest na to jakaś metoda ?

 

zarowka1.jpg

 

zarowka2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Aby zaznaczyć facesy możesz użyć Loop i Ring dla edge a potem przełączyć się na Polygony trzymając wciśnięty Ctrl albo Shift (dla różnych efektów). Możesz też użyć Selection by Angle - zaznaczy wszystkie Polygony w ramach określonego kąta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności