Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

Jestem początkującym "modelarzem" w 3ds Maxie. Zacząłem od kilku tutków z plików pomocy programu (pionki szachowe, goniec, wieża itp.), ale mam wygórowane ambicje i postanowiłem stworzyć model mojego auta, czyli Audi 80 ;D Stworzyłem maskę (wyszła całkiem wiarygodnie), po czym przeszedłem do tworzenia tego kawałka blachy, który jest nad przednimi kołami. Niestety natknąłem się na problem, który nie wiem, jak mogę rozwiązać. 3ds max automatycznie nadaje kolory liniom i bryłom z nich utworzonym. Podczas tworzenia maski wszystko było ok, ale kiedy siatkę linii tworzącą boczną karoserię zmieniłem w powierzchnię (Surface) program utworzył całkowicie czarną powierzchnię, na której w ogóle nie widać załamań światła, przez co nie mam żadnego oglądu na to, jak wygląda w trójwymiarze mój element. Próbowałem nakładać na ten element jakieś materiały, kolory, ale nic to nie dało. Sprawdziłem nawet czy maska i boczna blacha (dwa oddzielne elementy) mają takie same parametry. Ustawiłem ich właściwości na dokładnie takie same, nadałem im ten sam materiał, a mimo to boczna blacha zachowuje się zupełnie inaczej niż maska.

Próbowałem też zrenderować w Vrayu cały widok, wstawiłem kilka świateł i okazało się, że kiedy kieruję światło na blachę, staje się ona ciemna, natomiast kiedy przesunę światło za nią, powierzchnia zaczyna się rozjaśniać. Zupełnie odwrotnie niż powinno to być w rzeczywistości. Tak, jakby ten element pochłaniał światło na niego padające, a odbijał, kiedy światła nie ma.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 584
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator Normal + zaznacz Flip Normals. Po prostu obiekt jest wybebeszony na drugą stronę. Ew. Zaznacz powierzchnię, która jest źle wyświetlana i znajdź przycisk Flip w panelu Modify.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.