sloowik Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 Witam, Chcę wyrenderować pufę z widocznymi szwami po bokach i tu mam 2 pytania. 1) jak nałożyć na model teksturę aby widoczne były szwy? próbowalem UVW mapem ale tym zamierzanego efektu nie osiągnę(chyba) 2) czy efekt łączenia(nachodzenia na siebie materiału np. jeansy) to kwestia wymodelowania, czy podziałania jakimś modyfikatorem? Dzięki wielki za pomoc Pozdrawiam
Blejsoid Napisano 9 Marzec 2011 Napisano 9 Marzec 2011 szwy możesz wymodelować, możesz też je namalować na teksturze i zrobić normalkę (normal map) dla większego realizmu. ale zarzuć jakieś screeny, bo nie za bardzo wiadomo o co ci chodzi ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się