Jump to content

Zgranie animacji pierwszej i ostatniej klatki


Guest deebart

Recommended Posts

Guest deebart

Witam

 

Jako, że pierwszy raz to zarazem pozdrawiam.

 

To moje początki z max'em i mam takie pytanie. Robię prostą animację kroku ( jeden cykl ) i wsio gra i buczy ale mam problem ze "zgraniem" ruchu na klatce ostatniej i pierwszej tak, aby w loopie ruch był płynny. Po głowie chodzi mi taki myk który na timelinie pozwoli na umieszczenie za ostatnią klatką klatkę pierwszą żeby łatwo można było to "zgrać" ... jak to rozwiązujecie ?

 

A drugie pytanie tyczy się pozycji kamery. Chciałbym aby w widoku perspektywy obiekt był cały czas w "miejscu", żeby bo zloopowaniu można było to obejrzeć. W chwili obecnej zrobiłem to trochę "kozacko", bo obok mam po prostu kamerę której ruch po jednej z osi jest identyczny jak ruch obiektu. Czy to jest poprawne z ogólną zasadą, czy troszke popłynąłem z wyobraźnią ;) ?

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Popular Days

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy