Guest deebart Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Witam Jako, że pierwszy raz to zarazem pozdrawiam. To moje początki z max'em i mam takie pytanie. Robię prostą animację kroku ( jeden cykl ) i wsio gra i buczy ale mam problem ze "zgraniem" ruchu na klatce ostatniej i pierwszej tak, aby w loopie ruch był płynny. Po głowie chodzi mi taki myk który na timelinie pozwoli na umieszczenie za ostatnią klatką klatkę pierwszą żeby łatwo można było to "zgrać" ... jak to rozwiązujecie ? A drugie pytanie tyczy się pozycji kamery. Chciałbym aby w widoku perspektywy obiekt był cały czas w "miejscu", żeby bo zloopowaniu można było to obejrzeć. W chwili obecnej zrobiłem to trochę "kozacko", bo obok mam po prostu kamerę której ruch po jednej z osi jest identyczny jak ruch obiektu. Czy to jest poprawne z ogólną zasadą, czy troszke popłynąłem z wyobraźnią ;) ? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now