Jump to content

Tworzenie aplikacji w Blenderze-Game Engine


GIBSON

Recommended Posts

Witam. Odrazu chce uprzedzić ze w Blenderze zabawe zaczynam, wcześniej tylko 3ds max ale przejdzmy do rzeczy. Pisze właśnie prace mgr w ktorej musze wymodelować(co juz uczynilem) i ozywic silnik parowy w dodatku w taki sposob aby mozn abylo go w kazdej chwili zatrzymac.. zmienic np predkosc i uruchomić ponownie. Problem w tym ze nie wiem dokladnie od czego zaczac... czy musze wykonac hydraulike ? przypisac szkielet? jak zrobic by wszytskie czesci ze soba wspolgraly? Co do zmiany predkosci i menu wykorzystam pythona ale najpierw musze miec do czego je przypisac :) Za wszelakie wskazowki, podpowiedzi z góry WIELKIE DZIEKI :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy