Skocz do zawartości

Tworzenie aplikacji w Blenderze-Game Engine


GIBSON

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Odrazu chce uprzedzić ze w Blenderze zabawe zaczynam, wcześniej tylko 3ds max ale przejdzmy do rzeczy. Pisze właśnie prace mgr w ktorej musze wymodelować(co juz uczynilem) i ozywic silnik parowy w dodatku w taki sposob aby mozn abylo go w kazdej chwili zatrzymac.. zmienic np predkosc i uruchomić ponownie. Problem w tym ze nie wiem dokladnie od czego zaczac... czy musze wykonac hydraulike ? przypisac szkielet? jak zrobic by wszytskie czesci ze soba wspolgraly? Co do zmiany predkosci i menu wykorzystam pythona ale najpierw musze miec do czego je przypisac :) Za wszelakie wskazowki, podpowiedzi z góry WIELKIE DZIEKI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności