Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

W skrócie: Zrobiłem unwrap modelu, ale gdy używam modyfikatora TurboSmooth cały unwrap się usuwa i jest spowrotem domyślny, jak to naprawić?

 

Rozwinięcie: Dopiero zaczynam poznawać 3D Maxa, ale, że ja sie wszystkich programow bardzo szybko ucze zacząłem modelować twarz (i skończyłem ;) ), a teraz chcę ją oteksturować. Jakimś cudem zrozumiałem jak dobrze zrobić unwarp i jest pięknie, ale to jest do modelu bez Turbosmooth, czy MeshSmooth (btw. czym to się różni oprócz tego, że w meshsmooth da sie edytować wygładzone poligony?). Tu jest problem, ponieważ gdy tylko włączam MeshSmooth to cała mapa UVW wraca do pierwotnego stanu... (do unwrapa używałem parametru "Pelt" i później relax itd. na podstawie http://www.3dtotal.com/tutorial/3d_studio_max/perfect_uvs_by_pelt_mapping_in_3ds_max/pelt_mapping_01.php). Czy jest możliwość jakby wygładzenia również mapy UVW? Bo pracuję zazwyczaj bez Smootha, ponieważ mój komp to nie jakiś kombajn.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez mysz94
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności