Skocz do zawartości

textures baking


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema, takie pytanie. Mam do wypalenia oświetlenie do textur. Ustawiony mam Image base lighting w mr, jakis tam jeden direct light z cieniami. Renderuje to do textur i jest wszystko ok poza tym ze FG jest jakis taki slaby, trzeba do tego AO przepalic tez do textur. Zeby tego nie robić osobno chcialem popodpinać pod shadery materiłów AO na multiplaya, zeby renderował odrazu do texturki wszystko sklejone, czyli swiatlo + ao odrazu. Problem polega na tym ze nie wiem jak to AO podpiać do shadera :) Byłbym wdzieczny za pomoc :) A jesli ma ktoś inny pomysł jak to szybko i dobrze powypalać, tzn oswietlenie + jakies ao do tego to bylbym wdzieczny za wszelkie wskazówki, pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności