Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema, takie pytanie. Mam do wypalenia oświetlenie do textur. Ustawiony mam Image base lighting w mr, jakis tam jeden direct light z cieniami. Renderuje to do textur i jest wszystko ok poza tym ze FG jest jakis taki slaby, trzeba do tego AO przepalic tez do textur. Zeby tego nie robić osobno chcialem popodpinać pod shadery materiłów AO na multiplaya, zeby renderował odrazu do texturki wszystko sklejone, czyli swiatlo + ao odrazu. Problem polega na tym ze nie wiem jak to AO podpiać do shadera :) Byłbym wdzieczny za pomoc :) A jesli ma ktoś inny pomysł jak to szybko i dobrze powypalać, tzn oswietlenie + jakies ao do tego to bylbym wdzieczny za wszelkie wskazówki, pozdrawiam.

  • Wyświetleń 858
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności