Jump to content

textures baking


wizz

Recommended Posts

Siema, takie pytanie. Mam do wypalenia oświetlenie do textur. Ustawiony mam Image base lighting w mr, jakis tam jeden direct light z cieniami. Renderuje to do textur i jest wszystko ok poza tym ze FG jest jakis taki slaby, trzeba do tego AO przepalic tez do textur. Zeby tego nie robić osobno chcialem popodpinać pod shadery materiłów AO na multiplaya, zeby renderował odrazu do texturki wszystko sklejone, czyli swiatlo + ao odrazu. Problem polega na tym ze nie wiem jak to AO podpiać do shadera :) Byłbym wdzieczny za pomoc :) A jesli ma ktoś inny pomysł jak to szybko i dobrze powypalać, tzn oswietlenie + jakies ao do tego to bylbym wdzieczny za wszelkie wskazówki, pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy