Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co nie którzy pewnie mogą się śmiać z tego pytanie ale jak nie zapytam to chyba w życiu do tego nie dojdę o co w tym chodzi. No więc tak. Z wymodelowanego modelu wyciągnąłem sobie coś takiego

35434230.jpg

Potem dodałem to do programu graficznego i chciałem stworzyć do tego teksturę(ściany, okna, drzwi itd). I mam np. teksturę cegły o rozmiarach 515x512 i jak to że tak ujmę próbuje to nałożyć na jedną stronę ściany to ta tekstura jest za duża. Próbowałem zmniejszyć teksturą ale ona stawał się potem znowu nie wyrażana. Próbowałem też powiększać ten wzór ale z kolei jak pasowała tekstura do tego wzoru to znowu się na takim wielkim wzorze nie wygodnie pracuje. Trzeba by było mieć chyba 50 calowy monitor żeby to całe ogarnąć. Np. w tym temacie

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=74344 jednemu userowi to bardzo ładnie wyszło i chciałbym coś podobnego zrobić ale jakoś mi nie bardzo wychodzi. Więc w czym tkwi haczyk że to tak fajnie wychodzi, a mnie nie. Jak to się powinno prawidłowo robić?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności