SabaruPL Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 Co nie którzy pewnie mogą się śmiać z tego pytanie ale jak nie zapytam to chyba w życiu do tego nie dojdę o co w tym chodzi. No więc tak. Z wymodelowanego modelu wyciągnąłem sobie coś takiego Potem dodałem to do programu graficznego i chciałem stworzyć do tego teksturę(ściany, okna, drzwi itd). I mam np. teksturę cegły o rozmiarach 515x512 i jak to że tak ujmę próbuje to nałożyć na jedną stronę ściany to ta tekstura jest za duża. Próbowałem zmniejszyć teksturą ale ona stawał się potem znowu nie wyrażana. Próbowałem też powiększać ten wzór ale z kolei jak pasowała tekstura do tego wzoru to znowu się na takim wielkim wzorze nie wygodnie pracuje. Trzeba by było mieć chyba 50 calowy monitor żeby to całe ogarnąć. Np. w tym temacie http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=74344 jednemu userowi to bardzo ładnie wyszło i chciałbym coś podobnego zrobić ale jakoś mi nie bardzo wychodzi. Więc w czym tkwi haczyk że to tak fajnie wychodzi, a mnie nie. Jak to się powinno prawidłowo robić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się