ihatebuffering Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 Siema, to znowu ja (totalny noob w 3D :D). Mam problem z ustawieniem światła dla sceny pokój w 3D w vrayu. Wzorowałem się ustawieniami na tutorialu dla 3dsmaxa i prawie wszystko ustawiłem tak jak gość w tutku, ale niektórych opcji mi chyba brakuje. Chodzi mi o światło "Target Direct to simulate the sun" którego chyba nie mam w Mayi, jest tylko Create Sun, i potem nie mam takich ustawień jak na tym tutku. I jeszcze nie znalazłem nigdzie czegoś takiego jak "Step 74: Press “8″ to go in Environment and Effects, check the box for Use Map, click on None and select VRaySky, click Ok, now click and Drag the VRaySky to an empty slot in Material Editor, chose Instance and click OK. Change the settings as below."Chodzi mi o ten tutorial: http://www.2d3dtutorials.com/3d-studio-max/how-to-create-a-kids-room-with-3ds-max/4/ problemy mam od 73 do 76 punktu. Nie mam takiego światła jak on, nie wiem gdzie jest te Environment. Teraz wam pokaże moją scenę i ustawienia świateł: sun.JPG swiatlo.JPG A taki wychodzi mi dzisiaj render :/ render.jpg Obojętnie jak i jakie światlo ustawię, render tak jakby się nie dokańczał, ciągle pikseloza. Dodam tylko, że jeszcze wczoraj przy tych samych ustawieniach render były takie (były jakieś cienie na podłodze, nie mam pojęcia skąd i jak je usunąć): 3.jpg Proszę o pomoc, jak ustawić światło żeby to dobrze wyglądało. Mam czas na wysłanie projektu do dzisiaj do 12.00. Będę bardzo wdzięczny, bo jestem w tym noobem. Dodam tylko, że materiały są tak samo ustawione jak na tym tutorialu dla maxa wyżej, ustawienia rendera też takie same. Pozdrawiam. Piszę w dziale 3dsmaxa bo w Mayi nikt nie odpowiada :/ http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76024
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się