Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Mam problem, szukalem na google, ale bez skutku. Jest wymodelowany ludzik z teksturami (bitmapy). Czy da sie tak wyeksportowac model do formatu .obj (albo innego) tylko nie do .max, zeby tekstury zostaly? Chodzi mi o to, zeby nie eksportowac jako scene tylko jako obiekt, zeby go mozna bylo wstawic do dowlonej sceny. Jesli sie tak nie da to czy jest jakis prosty sposob na osobne wyekspotowanie ludka i tekstur, a potem wszystko nalozyc na siebie? Mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi chodzi :)

 

Dzieki wielkie za odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 930
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W przypadku obj mozna to zrobic (max 2010). W opcjach exportu zerknij na grupe "Material".

Napisano
  • Autor

Ok, dalem jakos rade. Zapisalem objekt osobno, a materialy dalem do biblioteki. Do zamkniecia :)

beztytuuuje.jpg

Edytowane przez adisont92

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności