adisont92 Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 Witam. Mam problem, szukalem na google, ale bez skutku. Jest wymodelowany ludzik z teksturami (bitmapy). Czy da sie tak wyeksportowac model do formatu .obj (albo innego) tylko nie do .max, zeby tekstury zostaly? Chodzi mi o to, zeby nie eksportowac jako scene tylko jako obiekt, zeby go mozna bylo wstawic do dowlonej sceny. Jesli sie tak nie da to czy jest jakis prosty sposob na osobne wyekspotowanie ludka i tekstur, a potem wszystko nalozyc na siebie? Mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi chodzi :) Dzieki wielkie za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lechoo Napisano 18 Kwiecień 2011 Share Napisano 18 Kwiecień 2011 W przypadku obj mozna to zrobic (max 2010). W opcjach exportu zerknij na grupe "Material". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adisont92 Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 19 Kwiecień 2011 (edytowane) Ok, dalem jakos rade. Zapisalem objekt osobno, a materialy dalem do biblioteki. Do zamkniecia :) Edytowane 19 Kwiecień 2011 przez adisont92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się