Napisano 17 Kwiecień 201113 l Witam. Mam problem, szukalem na google, ale bez skutku. Jest wymodelowany ludzik z teksturami (bitmapy). Czy da sie tak wyeksportowac model do formatu .obj (albo innego) tylko nie do .max, zeby tekstury zostaly? Chodzi mi o to, zeby nie eksportowac jako scene tylko jako obiekt, zeby go mozna bylo wstawic do dowlonej sceny. Jesli sie tak nie da to czy jest jakis prosty sposob na osobne wyekspotowanie ludka i tekstur, a potem wszystko nalozyc na siebie? Mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi chodzi :) Dzieki wielkie za odpowiedzi.
Napisano 18 Kwiecień 201113 l W przypadku obj mozna to zrobic (max 2010). W opcjach exportu zerknij na grupe "Material".
Napisano 19 Kwiecień 201113 l Autor Ok, dalem jakos rade. Zapisalem objekt osobno, a materialy dalem do biblioteki. Do zamkniecia :) Edytowane 19 Kwiecień 201113 l przez adisont92
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto