Gość panTalony Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 (edytowane) Hej. Robię sobie prosty model w blenderze i napotkałem na problem z teksturowaniem (zapewne banalny). Zaznaczam face'y, unwrappuję i nakładam teksturę, a tutaj połowa tekstury pojawia się dobrze, na modelu, a połowa wewnątrz modelu (na wewnętrznych face'ach). O co chodzi, nie rozumiem. Pokazane jest to na obrazkach, do których link załączam: http://i.imgur.com/bGiwC.jpg chcę, żeby tekstura była wyświetlana tylko z przodu. Z tyłu i po bokach będzie zwyczajny materiał z blendera (np. kolor brązowy) jak to naprawić? Dzięki EDIT: Ok, znalazłem. ctrl+n, ctrl+shift+n odwraca face'y. Edytowane 25 Kwiecień 2011 przez panTalony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się