adisont92 Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Witam. Zainmportowalem postac (tekstury nie sa tu wazne). Jednak byl pewien problem. Niektore polygony byly odwrocone tak, ze podczas renderu byly przezroczyste. Troche sie nad tym glowilem. Convert to editable poly -> funkcja "flip" rozwiazala problem. Exportuje postac do obj., potem znowu importuje i tu pojawia sie problem, ktorego rozwiazac juz nie potrafie. Otoz te polygony, ktore "zflipowalem" znowu sa odwrocone i sa przezroczytste podczas renderu. Jak to zrobic by, "zflipowac" je na stale? A moze jest inna metoda zamiast "Flip"? Bardzo bym prosil o odpowiedzi, bo stanalem na tym projekcie i nie moge ruszyc dalej bez tego :/ Interesuje mnie zapis do obj. (lub innego formatu) byle nie 3ds. czyli nie chce zapisywac calego projektu. Pracuje w domyslnym srodowisku 3ds maxa 9 (chodzi mi o to ze bez zadnych vray czy mentali). Dziekuje za odpowiedzi. Ponizej zamieszczam zdjecie z ustawieniami i efektem koncowym: http://imageshack.us/f/840/forummz.jpg/
KoMic Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 Niby modyfikator Normal ma check box na Unify normals ale wydaje mi sie ze to nie dziala. Za to na Scriptspocie mozna znalesc cos takiego. przyznam ze nie testowalem. Ale wyglada objecujaco. http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/unify-flip-normal-polygons znormalizuj wszytkie normalki. poklej vertexy (weld) ustaw grupy gladkosci. i nie ma mocy aby to nie przeszlo. wazne jest poklejenie. poniewaz flipnietych normalnych nie mozna. pozdr 1
Rekomendowane odpowiedzi