Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Zainmportowalem postac (tekstury nie sa tu wazne). Jednak byl pewien problem. Niektore polygony byly odwrocone tak, ze podczas renderu byly przezroczyste. Troche sie nad tym glowilem. Convert to editable poly -> funkcja "flip" rozwiazala problem. Exportuje postac do obj., potem znowu importuje i tu pojawia sie problem, ktorego rozwiazac juz nie potrafie. Otoz te polygony, ktore "zflipowalem" znowu sa odwrocone i sa przezroczytste podczas renderu. Jak to zrobic by, "zflipowac" je na stale? A moze jest inna metoda zamiast "Flip"? Bardzo bym prosil o odpowiedzi, bo stanalem na tym projekcie i nie moge ruszyc dalej bez tego :/ Interesuje mnie zapis do obj. (lub innego formatu) byle nie 3ds. czyli nie chce zapisywac calego projektu. Pracuje w domyslnym srodowisku 3ds maxa 9 (chodzi mi o to ze bez zadnych vray czy mentali). Dziekuje za odpowiedzi. Ponizej zamieszczam zdjecie z ustawieniami i efektem koncowym:

 

http://imageshack.us/f/840/forummz.jpg/

forummz.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Niby modyfikator Normal ma check box na Unify normals ale wydaje mi sie ze to nie dziala.

Za to na Scriptspocie mozna znalesc cos takiego. przyznam ze nie testowalem. Ale wyglada objecujaco.

 

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/unify-flip-normal-polygons

 

znormalizuj wszytkie normalki. poklej vertexy (weld) ustaw grupy gladkosci. i nie ma mocy aby to nie przeszlo. wazne jest poklejenie. poniewaz flipnietych normalnych nie mozna.

 

pozdr

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności