piotrq Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 (edytowane) Witam, mam taki o to skrypcik: black_color = color 0 0 0 255 p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30) p.showVertexColors = on nVerts = p.numverts polyop.setNumMaps p 3 polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color animate on ( for i=0 to 100 by 10 do ( at time i ( liczba = random 151 900 kolorek = color (random 0 255) (random 0 255) (random 0 255) 255 polyOp.setVertColor p 0 #{1,5,6,7,7,12..10,150..liczba} kolorek ) ) ) p.forceSubdivision () Niestety, nie działa on tak jakbym chciał. Zamiast efektu który chce osiągnąć, czyli że w klatkach kluczowych kolory vertexów będą się różnić, nakłada kolejne warstwy i przez wszystkie klatki jest np coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/191/93550645.jpg/ może komuś się przyda. problem można rozwiązać następująco: white_color = color 255 255 255 black_color = color 0 0 0 255 p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30) p.showVertexColors = on nVerts = p.numverts polyop.setNumMaps p 0 fn updatecolor = ( now = currentTime.frame as integer + 1 if now polyOp.setVertColor p 0 #{1..nVerts} black_color --zamaluj wszystkie vertexy na czarno polyOp.setVertColor p 0 now white_color -- zamaluj vertex o numerze klatki na bialo p.forceSubdivision () ) ) registerTimeCallback updatecolor Edytowane 8 Maj 2011 przez piotrq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się