Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki o to skrypcik:

black_color = color 0 0 0 255
p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30)
p.showVertexColors = on
nVerts = p.numverts
polyop.setNumMaps p 3
polyOp.setVertColor  p 0 #{1..nVerts} black_color

animate on
(
   for i=0 to 100 by 10 do 
       (
           at time i
       (            
           liczba = random 151 900
           kolorek = color (random 0 255) (random 0 255) (random 0 255) 255
           polyOp.setVertColor  p 0 #{1,5,6,7,7,12..10,150..liczba} kolorek            
       )
   )
)
p.forceSubdivision ()

Niestety, nie działa on tak jakbym chciał. Zamiast efektu który chce osiągnąć, czyli że w klatkach kluczowych kolory vertexów będą się różnić, nakłada kolejne warstwy i przez wszystkie klatki jest np coś takiego:

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/191/93550645.jpg/

 

 

może komuś się przyda. problem można rozwiązać następująco:

white_color = color 255 255 255
black_color = color 0 0 0 255
p=convertToPoly (plane lengthsegs:30 widthsegs:30)
p.showVertexColors = on
nVerts = p.numverts
polyop.setNumMaps p 0

fn updatecolor = 
   (
       now = currentTime.frame as integer + 1
       if now                  polyOp.setVertColor  p 0 #{1..nVerts} black_color  --zamaluj wszystkie vertexy na czarno               
                polyOp.setVertColor  p 0 now white_color               -- zamaluj vertex o numerze klatki na bialo
                p.forceSubdivision ()
       )    
   )
registerTimeCallback updatecolor

Edytowane przez piotrq

  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności