Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Nadalem roznym czesciom ciala rozne ID. Juz podczas przypisywania ID zauwazylem ze nie ktore czesci ciala zmieniaja kolor na jasniejszy. Zaczalem mapowac, najpierw tułów, poszlo dobrze, potem chcialem glowe ale podczas nadawania mapowania (obojetnie czy sferycznego, cyindrycznego) nie zauwazylem nakladania textury (checker) pomyslalem ze pewnie plygony wychodzą poza granice textory, zaaplikowalem Unwrapa -> edit - i tu wszystko ok. Mysle sobie ze moze musze nadac material multisub, tak tez zrobilem (skopiowalem do kazdego slotu ten sam material - checker-szachownica :) ) i dalej nic. Nie wiem co sie dzieje. Polygony zachowuja sie normalnie, dziala na nie meschsmoth, zanim nadawalem ID moglem normalnie zmieniac kolor polygonow, a teraz sa caly czas jasne. Dodam jeszcze ze piesek jest imortem \" .obj \" z Blendera

dogforum.jpg

 

[Wyedytowany dnia 20-6-2004 > Dibo]

  • Wyświetleń 739
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.