Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nadalem roznym czesciom ciala rozne ID. Juz podczas przypisywania ID zauwazylem ze nie ktore czesci ciala zmieniaja kolor na jasniejszy. Zaczalem mapowac, najpierw tułów, poszlo dobrze, potem chcialem glowe ale podczas nadawania mapowania (obojetnie czy sferycznego, cyindrycznego) nie zauwazylem nakladania textury (checker) pomyslalem ze pewnie plygony wychodzą poza granice textory, zaaplikowalem Unwrapa -> edit - i tu wszystko ok. Mysle sobie ze moze musze nadac material multisub, tak tez zrobilem (skopiowalem do kazdego slotu ten sam material - checker-szachownica :) ) i dalej nic. Nie wiem co sie dzieje. Polygony zachowuja sie normalnie, dziala na nie meschsmoth, zanim nadawalem ID moglem normalnie zmieniac kolor polygonow, a teraz sa caly czas jasne. Dodam jeszcze ze piesek jest imortem \" .obj \" z Blendera

dogforum.jpg

 

[Wyedytowany dnia 20-6-2004 > Dibo]

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności