Posted June 20, 200420 yr Nadalem roznym czesciom ciala rozne ID. Juz podczas przypisywania ID zauwazylem ze nie ktore czesci ciala zmieniaja kolor na jasniejszy. Zaczalem mapowac, najpierw tułów, poszlo dobrze, potem chcialem glowe ale podczas nadawania mapowania (obojetnie czy sferycznego, cyindrycznego) nie zauwazylem nakladania textury (checker) pomyslalem ze pewnie plygony wychodzą poza granice textory, zaaplikowalem Unwrapa -> edit - i tu wszystko ok. Mysle sobie ze moze musze nadac material multisub, tak tez zrobilem (skopiowalem do kazdego slotu ten sam material - checker-szachownica :) ) i dalej nic. Nie wiem co sie dzieje. Polygony zachowuja sie normalnie, dziala na nie meschsmoth, zanim nadawalem ID moglem normalnie zmieniac kolor polygonow, a teraz sa caly czas jasne. Dodam jeszcze ze piesek jest imortem \" .obj \" z Blendera [Wyedytowany dnia 20-6-2004 > Dibo]
Create an account or sign in to comment