Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam taki problem ktory ostanio mnie nurtuje :(

 

robie jedna polowe modelu (n. cialo) poczym odbijam mirroremi wszystko jest oki ale kiedy dodam mes smotcha to w tym ciele w srodku tez sie zaokragla :( czy mozna to jakos polaczyc ? (mi sie wydaje ze trzeba polaczyc wierzcholki w srodku , ale nie znam funkcji( czy ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac ?

 

macie jakis artykolik ktory wyjasnia jak dzialaja tryby lokalizacji w maxie , bo szukalem i nie moge znalesc a i polapac sie tez nie za bardzo ;/

 

z gory dziekuje

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 960
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli masz dwie polowki i chcesz je polaczyc to uaktywnij jedna (klikajac na nia) zrob attach dla drugiej, wejdz w funkcje edytowania wierzcholkow i uzywaj weld albo target weld....

Napisano

Zaokragla sie, bo, polygony, ktore sa kolo siebie maja ten sam smoothing group. Poczytaj w helpie o smoothing groups i bedzie wszystko jasne.

Napisano

tutaj masz przezemnie narysowane co i jak mam nadzieje ze pomoze:

Napisano
  • Autor

no wsumie to triche wyjasnia ale jak dzialam ta funkcja target weld to te wierzcholki sie nie lacza.... :/

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności