Wojtass Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 Witam mam taki problem ktory ostanio mnie nurtuje :( robie jedna polowe modelu (n. cialo) poczym odbijam mirroremi wszystko jest oki ale kiedy dodam mes smotcha to w tym ciele w srodku tez sie zaokragla :( czy mozna to jakos polaczyc ? (mi sie wydaje ze trzeba polaczyc wierzcholki w srodku , ale nie znam funkcji( czy ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac ? macie jakis artykolik ktory wyjasnia jak dzialaja tryby lokalizacji w maxie , bo szukalem i nie moge znalesc a i polapac sie tez nie za bardzo ;/ z gory dziekuje
illy Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 jesli masz dwie polowki i chcesz je polaczyc to uaktywnij jedna (klikajac na nia) zrob attach dla drugiej, wejdz w funkcje edytowania wierzcholkow i uzywaj weld albo target weld....
Chalek Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 Zaokragla sie, bo, polygony, ktore sa kolo siebie maja ten sam smoothing group. Poczytaj w helpie o smoothing groups i bedzie wszystko jasne.
illy Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 tutaj masz przezemnie narysowane co i jak mam nadzieje ze pomoze:
Wojtass Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Napisano 22 Czerwiec 2004 no wsumie to triche wyjasnia ale jak dzialam ta funkcja target weld to te wierzcholki sie nie lacza.... :/
Rekomendowane odpowiedzi