Wojtass Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 Witam mam taki problem ktory ostanio mnie nurtuje :( robie jedna polowe modelu (n. cialo) poczym odbijam mirroremi wszystko jest oki ale kiedy dodam mes smotcha to w tym ciele w srodku tez sie zaokragla :( czy mozna to jakos polaczyc ? (mi sie wydaje ze trzeba polaczyc wierzcholki w srodku , ale nie znam funkcji( czy ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac ? macie jakis artykolik ktory wyjasnia jak dzialaja tryby lokalizacji w maxie , bo szukalem i nie moge znalesc a i polapac sie tez nie za bardzo ;/ z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 jesli masz dwie polowki i chcesz je polaczyc to uaktywnij jedna (klikajac na nia) zrob attach dla drugiej, wejdz w funkcje edytowania wierzcholkow i uzywaj weld albo target weld.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 Zaokragla sie, bo, polygony, ktore sa kolo siebie maja ten sam smoothing group. Poczytaj w helpie o smoothing groups i bedzie wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
illy Napisano 22 Czerwiec 2004 Share Napisano 22 Czerwiec 2004 tutaj masz przezemnie narysowane co i jak mam nadzieje ze pomoze: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtass Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2004 no wsumie to triche wyjasnia ale jak dzialam ta funkcja target weld to te wierzcholki sie nie lacza.... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi