Napisano 7 Czerwiec 201113 l Już tłumaczę co chcę uzyskać. Stworzyłem sobie krzywe, połączyłem U loft'em z nurbs'ów i teraz chciałbym wyciąć ten kształt z box'a albo jakoś go "wypełnić" aby nie był "pusty" w środku. http://imageshack.us/f/864/uloftsurface.png Z góry dzięki za każdą podpowiedź.
Napisano 7 Czerwiec 201113 l chyba jestem zbyt zmeczony, aby zrozumiec to pytanie. do wycinania uzywam boolean lub proboolean z zakladki compound objects... lub jesli chcesz zeby byl pelny to nie wyciagaj go po "U" tylko zamknij ksztalt i zrob obrocone "D" i po tym wyciagnij loftem. :P pozdrawiam
Napisano 8 Czerwiec 201113 l Chodzi mi tylko o zrobienie bryły (pełnej w środku) z krzywych. jesli chcesz zeby byl pelny to nie wyciagaj go po "U" tylko zamknij ksztalt i zrob obrocone "D" i po tym wyciagnij loftem. :P Mógłbyś to przedstawić troszkę jaśniej ? :) Pozdrawiam
Napisano 9 Czerwiec 201113 l ok nie jestem az tak doswiadczony chyba. nawiazywalem do tego co sam napisales odnosnie uzycia lofta. loft to wyciaganie jakiegos ksztaltu po sciezce, tak ja to zrozumialem. teraz jesli stworzyles sobie otwarty ksztalt (w tym przypadku na zrzucie, ktory wstawiles wygladalo to jakbys wyciagnal litere U po jakiejsc polamanej sciezce). napisalem ci o literze D, abys stworzyl zamkniety obszar (dalej "U" tylko z polaczonymi wierzcholkami) i ten ksztalt wyciagnal po tej samej sciezce. jesli bedziesz chcial popracowac nad ta bryla, to mozesz tez pobawic sie w laczenie edgow za pomoca "bridge", lub tworzeniem nowych poly za pomoca komendy "create". pozdrawiam i przepraszam jesli nie trafilem z odpowiedzia :)