Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Pracuję na Mayce 2009 x 64. Próbuję modelować basemesh wg. tutka Pana Escalante. Mam problem z działaniem MJPolyTools 1.3", a niestety on opiera modelowanie na tym skrypcie. Nie znam się na mayce aż tak by manipulować skryptami.

Wykonałem takie kroki:

- sciągnąłem skrypt do modelowania zgodnie (chyba) z sygnaturą "MJPolyTools 1.3".

- (w mayce) window / General Editors / script editors / load script ... tu wskazuje ścieżkę do MJPolyTools 1.3".

- w "script editor" w zakładce "python" zaznaczam kod i wciskam "save script to the shelv" (tu pojawia się okienko do wpisu nazwy shelva) i na wczesniej wygenerowany nowy shelv wskakuje znaczek KTÓREGO GOŚCIU NAWET NIE MA W PASKU W TUTORIALU. I nic nie działa. U niego na najwyższym pasku narzędziowym (oznaczenie nr 1) jest nawet nazwa skryptu.

Na fotografii, w pasku "M_modeling" ( utworzonym przez autora ) są z lewej strony 3 ikony sfery w kolorze złotym ( oznaczenie nr. 2 ) która to klikajac pierwszą z brzegu otworzył pasek po prawej stronie fotki ( oznaczenie nr. 3). Wybierając jedną z nich tworzył punkty ( jak w maxie - "line )".

1 - jak to kurczę utworzyć ?.

2 - czy w mayce nie ma rodzimych narzędzi podobnych jak w maxie ?: create / shapes / line... i robimy punkty jak Escalante na załączonym obrazku. Widzę że jest wszystkiego "NIBY" full a jednak pogmatwane, zafantazjowane,

3 - tylko na pluginy i skrypty można liczyć?

Pomózcie bracia!

Pozdrawiam

Edytowane przez panaaama

• Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 735
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Już wiem że skrypt był tylko do Majki 4. Ale pozostaje problem że w defaultowym pasku narzędziowym nie ma żadnego kreatora poligonów jak tu

pod tym linkiem, na lini czasu, w punkcie 0:40 widać jak gostek używa jakiegos poligon toolsa. NIE MA GO W DEFAULCIE.. z kąd go wziąć? do majki 2009.?
Napisano
  • Autor