Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Kilka dni temu stanąłem przed szansą współpracy z architektem, moim zadaniem jest na podstawie rysunku technicznego i innych danych które mi podał stworzyć wizualizacje. Ale do rzeczy mam problem z pewnym meblem a dokładnie lampą

l_MOOSRAN.jpg

http://www.stylepark.com/de/moooi/random-light-led Wersja z lepszą jakością.

 

zrobiłem model żarówki, kalbla oraz kuli, teraz pytanie jak zrobić zeby wyglądało to tak jak na obrazku, próbowałem z mapą opacity i teksturą którą z stworzyłem w ps (nie jest ona najlepsza) i pojawiają mi sie "złącza" czyli mapa sie "niezapętla" troche trudno jest zrobić w ps taką teksture która z kazdej strony by się zapętlała może jakieś podpowiedzi?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

 

A tak z ciekawości postanowiłem sprawdzić zamysł na Twoją lampę i doszłem do czegoś takiego jak na poniższym obrazku. Zrobiłem to tak, stworzyłem kilka linii (splajnów) nawet dość sporo, połączyłem je wszystkie ze sobą, podzieliłem na segmenty, im więcej tym lepiej będzie lepszy efekt kuli. Następnie dodałem grubość i zamieniłem je na poly. Następnie dodałem modyfikatory bend (x2) tak aby mniej więcej otrzymać sferę po czym dodałem modyfikator spherify. W taki oto sposób otrzymałem polowe lampy, następnie kopiujesz i obracasz tworząc tym samym pełną sferę. Czas 2 minuty.

Napisano

A nie lepiej: Shapes->Circle(Rendering: klikamy Enable in Renderer oraz Enable in Viewport) i obracasz do woli :)

Jednakże najlepszym sposobem będzie zUNWrapowana sphera z texturką opacity.

 

salut.

Napisano

Dzięki za odpisanie doszedłem do tej samej metody co ty :)

pierwsze testy wyszły... no właśnie nie jestem jakoś bardzo zawiedzony swoją spracą ale tez zachwytu nie ma na start spory szum który dosyć mocno mi przeszkadza (niżej ustawienia vray) lampy (te małe białe cylindry) mają na sobie mape bump ale w ogóle jej nie widać ogolnie musze uzyskać tą lampke http://www.stylepark.com/de/diesel-successful-living/pipe-tischleuchte

i te łóżko http://www.stylepark.com/de/zanotta/1874-1875-box

Jestem zadowolony z materiału materaca przynajmniej troszeczkę natomiast przez ten szum boki oraz tył strasznie wygląda

magda%2004.jpg

 

Ustawienie Vray

[/url]http://www14.speedyshare.com/files/29228396/download/bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg

Sprzęt na którym działam jest ciut stary (pentium 4 2.2GHz 1gbramu pc z 2004roku ) render zrobilem o rozdzielczości 2000x985) czas renderingu około 13godzin.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności