Modzal Napisano 24 Czerwiec 2011 Napisano 24 Czerwiec 2011 Witam. Kilka dni temu stanąłem przed szansą współpracy z architektem, moim zadaniem jest na podstawie rysunku technicznego i innych danych które mi podał stworzyć wizualizacje. Ale do rzeczy mam problem z pewnym meblem a dokładnie lampą http://www.stylepark.com/de/moooi/random-light-led Wersja z lepszą jakością. zrobiłem model żarówki, kalbla oraz kuli, teraz pytanie jak zrobić zeby wyglądało to tak jak na obrazku, próbowałem z mapą opacity i teksturą którą z stworzyłem w ps (nie jest ona najlepsza) i pojawiają mi sie "złącza" czyli mapa sie "niezapętla" troche trudno jest zrobić w ps taką teksture która z kazdej strony by się zapętlała może jakieś podpowiedzi?
Inky Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Witam A tak z ciekawości postanowiłem sprawdzić zamysł na Twoją lampę i doszłem do czegoś takiego jak na poniższym obrazku. Zrobiłem to tak, stworzyłem kilka linii (splajnów) nawet dość sporo, połączyłem je wszystkie ze sobą, podzieliłem na segmenty, im więcej tym lepiej będzie lepszy efekt kuli. Następnie dodałem grubość i zamieniłem je na poly. Następnie dodałem modyfikatory bend (x2) tak aby mniej więcej otrzymać sferę po czym dodałem modyfikator spherify. W taki oto sposób otrzymałem polowe lampy, następnie kopiujesz i obracasz tworząc tym samym pełną sferę. Czas 2 minuty.
indian Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 A nie lepiej: Shapes->Circle(Rendering: klikamy Enable in Renderer oraz Enable in Viewport) i obracasz do woli :) Jednakże najlepszym sposobem będzie zUNWrapowana sphera z texturką opacity. salut.
Modzal Napisano 30 Czerwiec 2011 Autor Napisano 30 Czerwiec 2011 Dzięki za odpisanie doszedłem do tej samej metody co ty :) pierwsze testy wyszły... no właśnie nie jestem jakoś bardzo zawiedzony swoją spracą ale tez zachwytu nie ma na start spory szum który dosyć mocno mi przeszkadza (niżej ustawienia vray) lampy (te małe białe cylindry) mają na sobie mape bump ale w ogóle jej nie widać ogolnie musze uzyskać tą lampke http://www.stylepark.com/de/diesel-successful-living/pipe-tischleuchte i te łóżko http://www.stylepark.com/de/zanotta/1874-1875-box Jestem zadowolony z materiału materaca przynajmniej troszeczkę natomiast przez ten szum boki oraz tył strasznie wygląda Ustawienie Vray [/url]http://www14.speedyshare.com/files/29228396/download/bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg Sprzęt na którym działam jest ciut stary (pentium 4 2.2GHz 1gbramu pc z 2004roku ) render zrobilem o rozdzielczości 2000x985) czas renderingu około 13godzin.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się