Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nic wielkiego ale pomyslalem ze moze sie komus przydac.

Przy okazji pracy nad projektem nagralem timelapsa modelowana w max i zbrush zebow czlowieka. Dodatkowo nagrany jest proces nadanie materialow i ogolnie ustawien do renderowania. Dodatkowo jako bonus udostepniam cala scene z modelem, materialami, usatwieniami, teksturami (za wyjatkiem mapy HDRI ktora byla komercyjna), oraz scene zbrusha. Timelapse jest szybki zbey nie prynudzac i dlatego tez udostepniam cala scene z finalnymi ustawieniami zeby nie bylo niedomowien.

 

Scena jest w max 2012.

 

video:

 

scena: http://www.lukx.com/misc/teeth.zip

 

teethRender.jpg

  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności