Skocz do zawartości

ludzkie zeby (timeplaps/tutorial), model, max, zbrush, vray


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nic wielkiego ale pomyslalem ze moze sie komus przydac.

Przy okazji pracy nad projektem nagralem timelapsa modelowana w max i zbrush zebow czlowieka. Dodatkowo nagrany jest proces nadanie materialow i ogolnie ustawien do renderowania. Dodatkowo jako bonus udostepniam cala scene z modelem, materialami, usatwieniami, teksturami (za wyjatkiem mapy HDRI ktora byla komercyjna), oraz scene zbrusha. Timelapse jest szybki zbey nie prynudzac i dlatego tez udostepniam cala scene z finalnymi ustawieniami zeby nie bylo niedomowien.

 

Scena jest w max 2012.

 

video:

 

scena: http://www.lukx.com/misc/teeth.zip

 

teethRender.jpg

  • Like 2
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności