Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Djtom_17
Napisano

Stworzyłem sobie postać i dodałem do oczu funkcje "look at" aby oczy podążały za literką L lub R odpowiednio dla oczu, używając przy tym pomocników "point" które są połączone połączeniem "link" z oczami i literką. I wszytko pięknie ładnie dopóki nie zacząłem animacji postaci. Mam wersje 3ds 2012 i chciałem stworzyć animacje za pomocą "CAT'u". Gdy postać jest w ruchu, aby oczy przemieszczały się z sylwetą muszę dodać modyfikator skin ale dla "piontów" nie da się tego zrobić;( Próbowałem również połączyć to za pomocą "Attachment Constraint" ale nie da się połączyć pointów z oczami. Kiedy usunąłem pointy i połączyłem bezpośrednio oczy z literką, wskaźnik(ta niebieska linia, nie wiem jaka jest fachowa nazwa;( ) przesuwa mi się z boku oczu. Czyli środek nie przechodzi przez źrenice ale z boku oka co powoduje że oko źle się obraca;( Próbowałem zmienić to położenie wskaźnika za pomocą pivotów ale po przejściu do następnej klatki musiałbym znowu zmieniać więc musiałbym tak dla każdej klatki;( Bardzo proszę o pomoc, niestety jestem dość początkujący i dopiero się uczę a słabość języka angielskiego nie pozwala uczyć się i tłumaczyć angielskich plików i tutoriali;( może coś źle robię albo po prostu nie zaznaczyłem jakiejś opcji? Liczę na was;)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności