Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Stworzyłem sobie postać i dodałem do oczu funkcje "look at" aby oczy podążały za literką L lub R odpowiednio dla oczu, używając przy tym pomocników "point" które są połączone połączeniem "link" z oczami i literką. I wszytko pięknie ładnie dopóki nie zacząłem animacji postaci. Mam wersje 3ds 2012 i chciałem stworzyć animacje za pomocą "CAT'u". Gdy postać jest w ruchu, aby oczy przemieszczały się z sylwetą muszę dodać modyfikator skin ale dla "piontów" nie da się tego zrobić;( Próbowałem również połączyć to za pomocą "Attachment Constraint" ale nie da się połączyć pointów z oczami. Kiedy usunąłem pointy i połączyłem bezpośrednio oczy z literką, wskaźnik(ta niebieska linia, nie wiem jaka jest fachowa nazwa;( ) przesuwa mi się z boku oczu. Czyli środek nie przechodzi przez źrenice ale z boku oka co powoduje że oko źle się obraca;( Próbowałem zmienić to położenie wskaźnika za pomocą pivotów ale po przejściu do następnej klatki musiałbym znowu zmieniać więc musiałbym tak dla każdej klatki;( Bardzo proszę o pomoc, niestety jestem dość początkujący i dopiero się uczę a słabość języka angielskiego nie pozwala uczyć się i tłumaczyć angielskich plików i tutoriali;( może coś źle robię albo po prostu nie zaznaczyłem jakiejś opcji? Liczę na was;)

  • Wyświetleń 782
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności