Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, odrazu pisze, że jestem początkującym w sprawach grafiki 3d. Zapragnąłem zrobić sobie dff'a do jednej z części z GTA. Więc przekonwertowałem mesh'a do Poly, złapałem kilka polygnów odłączyłem go od reszty, cofnąłem lekko, attahowałem... Po czym złapałem z kilka edgy i przyłączyłem za pomocą Bridge. Niestety, po eksporcie do editable mesh, zriggowaniu i wyeksportowaniu do dff pojawił się błąd (coś w stylu wciągania się polygonów):

 

http://img714.imageshack.us/img714/5307/screenzr.png

 

Mianowicie, nie wiem co zrobiłem źle i prosiłbym o nakierowanie na mój błąd z góry dziękuje.

Edytowane przez Elvis_Żyje

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem jak wyglada base model. Ale wydaje mnie sie ze cos pokopales w czesci rigu, tzn mam wrazenie ze kosci nie lapia calej siatki w polu swojego oddzialywania, lub odwrotnie, za duzo lapia(np kosc ramienia lapie za brzuch) stad takie dziwactwa

Napisano

ja natomiast wiem, ze czasami jak mam pozamieniane stronami poligony to mi bridga "wykreca" laczy edge na odwrot, nie wygladaja one jednak tak jak to co ty pokazales, ale moze ci w czyms pomoze. musze wtedy dac flip rotation...

Napisano
ja natomiast wiem, ze czasami jak mam pozamieniane stronami poligony to mi bridga "wykreca" laczy edge na odwrot, nie wygladaja one jednak tak jak to co ty pokazales, ale moze ci w czyms pomoze. musze wtedy dac flip rotation...

 

tak, tez kiedys mialem cos takiego jak robileb czaszke

bridgowalem edge i przy probie przemieszczenia vertexa czy subdividowania sie wykrecalo wszystko

 

chyba polygony byly zflipowane, probowalem odflipowac ale latwiej mi bylo usanac je i zrobic od nowa

Napisano

Dobra, już załatwiłem problem (zrobiłem od nowa i jest luz). Dziękuje wszystkim za pomoc :).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.