Gość Elvis_Żyje Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 (edytowane) Witam, odrazu pisze, że jestem początkującym w sprawach grafiki 3d. Zapragnąłem zrobić sobie dff'a do jednej z części z GTA. Więc przekonwertowałem mesh'a do Poly, złapałem kilka polygnów odłączyłem go od reszty, cofnąłem lekko, attahowałem... Po czym złapałem z kilka edgy i przyłączyłem za pomocą Bridge. Niestety, po eksporcie do editable mesh, zriggowaniu i wyeksportowaniu do dff pojawił się błąd (coś w stylu wciągania się polygonów): http://img714.imageshack.us/img714/5307/screenzr.png Mianowicie, nie wiem co zrobiłem źle i prosiłbym o nakierowanie na mój błąd z góry dziękuje. Edytowane 3 Lipiec 2011 przez Elvis_Żyje
KoMic Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 nie wiem jak wyglada base model. Ale wydaje mnie sie ze cos pokopales w czesci rigu, tzn mam wrazenie ze kosci nie lapia calej siatki w polu swojego oddzialywania, lub odwrotnie, za duzo lapia(np kosc ramienia lapie za brzuch) stad takie dziwactwa
Adanedhel Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 ja natomiast wiem, ze czasami jak mam pozamieniane stronami poligony to mi bridga "wykreca" laczy edge na odwrot, nie wygladaja one jednak tak jak to co ty pokazales, ale moze ci w czyms pomoze. musze wtedy dac flip rotation...
Soea Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 ja natomiast wiem, ze czasami jak mam pozamieniane stronami poligony to mi bridga "wykreca" laczy edge na odwrot, nie wygladaja one jednak tak jak to co ty pokazales, ale moze ci w czyms pomoze. musze wtedy dac flip rotation... tak, tez kiedys mialem cos takiego jak robileb czaszke bridgowalem edge i przy probie przemieszczenia vertexa czy subdividowania sie wykrecalo wszystko chyba polygony byly zflipowane, probowalem odflipowac ale latwiej mi bylo usanac je i zrobic od nowa
Gość Elvis_Żyje Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Dobra, już załatwiłem problem (zrobiłem od nowa i jest luz). Dziękuje wszystkim za pomoc :).
Rekomendowane odpowiedzi