Szmergolloth Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 Witam Wszystkich raz jeszcze :) Mam pytanie odnośnie duplicate special, w modelowaniu twarzy (nierealistyczna, kreskówkowa bardziej) Przyjąłem metodę, że pracuję na jednym poligonie, w drugim wszystko się markuje, ponieważ jest on zrobiony metodą duplicate special (instance, world, translate -1 X). Problem przychodzi, kiedy chcę wyciągnąć nos, który jest na ostatnich faces, w miejscu, w którym jeden poligon się spotyka z drugim, środek twarzy) I zamiast jednego nosa, robią mi się dwa małe, jeden z każdego poligonu.... Nie wiem w czym rzecz, pivot point?? Wydaję mi się, że robię dokładnie wszystko jak w tutorialu mepi i innych. Jak zwykle dziękuję wszystkim za podpowiedzi i wskazówki.
Szmergolloth Napisano 14 Lipiec 2011 Autor Napisano 14 Lipiec 2011 Dobra, już wiem! Usuwamy ściankę wewnętrzną, w środku nosa! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się