Napisano 20 Lipiec 201113 l tworze jakieś tam wizualizacje mebli drewnianych i aby krawędzie nie były ostre jak brzytwa fazuje je chamferem tylko po tym zabiegu powstaje problem z rozłożeniem teksturki w tych sfazowanych miejscach, na obiekcie mam uvw map z boxem. W związku z tym pytanie do ludzi z duza praktyką czy fazować krawedzie chaferem czy moze uzyć czegoś innego, jak podchodzicie do układnia tekstury w takich miejscach ? Czy może detachować takie fragmenty i dawać tam uvm map z walcem ? post dotyczy zrówno modelowania jak i mapowania wiec mam nadzieje ze admin mnie stad nie pogoni. soft max 2012
Napisano 20 Lipiec 201113 l mozesz teksturowac uzywajac unwrap UVW. wtedy zaznaczasz tylko fazowanie klikasz np planar map i skalujesz do porzadanych rozmiarow i gotowe. najlepiej poszukaj jakiegos tutka na ten temat. dosyc prosty sposob i masz kontrole nad poszczegolnymi plaszczyznami w obiekcie, a nie nad calym obiektem. dodatkowo tym modyfikatorem mozesz dobrze rozprowadzic mape po np. łuku. pzdr