Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tworze jakieś tam wizualizacje mebli drewnianych i aby krawędzie nie były ostre jak brzytwa fazuje je chamferem tylko po tym zabiegu powstaje problem z rozłożeniem teksturki w tych sfazowanych miejscach, na obiekcie mam uvw map z boxem. W związku z tym pytanie do ludzi z duza praktyką czy fazować krawedzie chaferem czy moze uzyć czegoś innego, jak podchodzicie do układnia tekstury w takich miejscach ? Czy może detachować takie fragmenty i dawać tam uvm map z walcem ? post dotyczy zrówno modelowania jak i mapowania wiec mam nadzieje ze admin mnie stad nie pogoni.

soft max 2012

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mozesz teksturowac uzywajac unwrap UVW. wtedy zaznaczasz tylko fazowanie klikasz np planar map i skalujesz do porzadanych rozmiarow i gotowe. najlepiej poszukaj jakiegos tutka na ten temat. dosyc prosty sposob i masz kontrole nad poszczegolnymi plaszczyznami w obiekcie, a nie nad calym obiektem. dodatkowo tym modyfikatorem mozesz dobrze rozprowadzic mape po np. łuku.

pzdr

Napisano

zaczac uzywac materialu typy arch&design>special effects>round corners

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności