sandramro Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 Witam, Jestem tu początkująca. Mam stworzony model budynku i chciałabym go oświetlić tak, aby prześwietlić okna od środka i tu się pojawia problem bo nie wiem jak zrobić aby szyba przepuszczała światło i wyglądało to realistycznie? Nie mam Vray tylko mentalray. Pomóżcie!
Dr Judym Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 Z jakich materiałów korzystasz? Generalnie jak wybierzesz ProMaterials (Arch&Design) i z listy szablonów wybierzesz Glass (Physical albo Solid Geometry) to masz już bazę. Pamiętaj żeby szyba miała grubość. Reszta ustawień zależy od efektu, który chcesz uzyskać.
sandramro Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 Dziękuję :) Generalnie zapomniałam o grubości szyby już je, tylko jeśli okno jest zakończone łukiem, który uzyskałam przy pomocy boolean to juz do edycji okna nie moge powrócić i zwiększyć grubości okna. czy można coś wtedy zrobić?
Dr Judym Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 Jasne, jeśli to jest płaska powierzchnia to możesz np. skorzystać z modyfikatora Shell, albo użyć Edit Poly, przejść do trybu zaznaczania polygonów, zaznaczyć je wszystkie i użyć opcji Extrude.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się