Napisano 20 Lipiec 201113 l Witam, Jestem tu początkująca. Mam stworzony model budynku i chciałabym go oświetlić tak, aby prześwietlić okna od środka i tu się pojawia problem bo nie wiem jak zrobić aby szyba przepuszczała światło i wyglądało to realistycznie? Nie mam Vray tylko mentalray. Pomóżcie!
Napisano 20 Lipiec 201113 l Z jakich materiałów korzystasz? Generalnie jak wybierzesz ProMaterials (Arch&Design) i z listy szablonów wybierzesz Glass (Physical albo Solid Geometry) to masz już bazę. Pamiętaj żeby szyba miała grubość. Reszta ustawień zależy od efektu, który chcesz uzyskać.
Napisano 20 Lipiec 201113 l Autor Dziękuję :) Generalnie zapomniałam o grubości szyby już je, tylko jeśli okno jest zakończone łukiem, który uzyskałam przy pomocy boolean to juz do edycji okna nie moge powrócić i zwiększyć grubości okna. czy można coś wtedy zrobić?
Napisano 20 Lipiec 201113 l Jasne, jeśli to jest płaska powierzchnia to możesz np. skorzystać z modyfikatora Shell, albo użyć Edit Poly, przejść do trybu zaznaczania polygonów, zaznaczyć je wszystkie i użyć opcji Extrude.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto