Napisano 22 Lipiec 201113 l Witam to mój pierwszy post na tym forum i chciałbym pokazać pare "clay" renderów moich modeli low-poly i poprosić o porady na co skupiać uwage na przyszłość.Niestety po małym wypadku posiadam tylko te nowo zrobione rzeczy. Wiem że modele słabe ale niestety ograniczenie silnika gry, mało czasu oraz to że się ucze dopiero. Soft: 3ds max 2012 Student Version Renderowane w 3ds max viewport xd Ruiny: Ruiny zamku: poprawiona wieża: i zbroja z przykładową teksturą:
Napisano 22 Lipiec 201113 l Witam na forum. Pierwsze co się rzuca w oczy to jakiś babol z cieniowaniem na wieży. Możliwe, że spowodowany jest złą topologią siatki, dlatego fajnie by było gdybyś je podrzucił na forum. Poza tym ciężko wypowiadać się na temat modeli do gier, kiedy pozbawione są one tekstur... Pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto