Gość Chrupek3D Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 próbował ktoś wg. tego opisu uruchomić iRay'a? http://www.pixelcg.com/blog/?p=716 Trochę podłubałem w necie i wychodzi na to, ze iRay uruchamia się w IPR, ale u mnie renderuje sie czarny ekran, albo wyskakuje wypomniany error Cuda i zwiecha Mayki.
blukazs Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 Ja odpalalem, na 2011 mi nie dzialalo ale na 2012 bez problemu, i... nie z tego poradnika. Z IPR nie probowalem. Troche to bardzo przereklamowane wedlug mnie. Masz tu linka do plikow z których korzystałem: File name: iRay_for_Maya.zip File size: 852.62 KB Nie pamietam juz z jakiego tutoriala korzystalem... [w srodku jest pare .dll i plik readme. Trzeba to wrzucic do foledru PF/Maya/bin/ ] Zrobilem 3 proste testy, porownawcze: arion/maxwell/iray[max2012] i iray wypadl najgorzej. Z reszta zobacz sam: Arion 1.0.0.4 [bodajze] http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=81167&stc=1&d=1312024221 Maxwell 2.5.1 http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=81168&stc=1&d=1312024265 Iray[3ds max 2012] http://max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=81169&stc=1&d=1312024293 Test to prosta scena z sunlight systemem. Do kazdego silnika ustawialem ten sam rok/godzine/nachylenie slonca itd itp. Render po 30 min na moim laptopie i7-720qm \ 8gb ram \ gf 435m Pewnie tez stad maly wzrost wydajnosci prze GPU, moge chetnie przeslac moja scene jesli ktos chcialby porownac np na jakims desktopowym gtx 460.
Gość Chrupek3D Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 (edytowane) dzięki, zaraz sprawdzę... a ten maxwell to liczy na gpu? możesz gdzieś wrzucić te scenę? Edytowane 30 Lipiec 2011 przez Chrupek3D
blukazs Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 Tu jest .rar a w nim scena z mayi 2012/ maxa2012 pod iraya/ i .fbx plus read.me dla ustawien oswietlenia. File name: interior_bench.rar File size: 1.86 MB Maxwell CPU only, ale v 2.5 ma duzo optymalizacji i... wciąz jest super wolny:D jak to unbiased rendering... Chyba ze masz farme renderujaca:D Arion jest niby najszybszy, ale interfejs strasznie wkurza - praktycznie brak interaktywnosci/kompatybilnosc z maya 2010. Maxwell najwygodniejszy - dobra integracja z maya, MULTILIGHT! Iray... chyba najbardziej ograniczony z nich wszystkich? No i najwolniejszy, efekt tez sredni/ darmowy w maxie 2012 Ogolnie nie polecam tych silnikow, chyba ze renderujesz BARDZO proste sceny w niewielkich rozdzielczosciach. Zalezy tez co chcesz renderowac...
Gość Chrupek3D Napisano 30 Lipiec 2011 Napisano 30 Lipiec 2011 oj tam, Twoja scena testowa zabije każdego unbiasa... z taką malą dziurką to nawet Octane ledwo sobie radził ;) wrzuciłem swoją i nie jest aż tak źle z tą szybkością.
blukazs Napisano 31 Lipiec 2011 Napisano 31 Lipiec 2011 No fakt, octane wychodzil gorzej troche niz iray. Exteriors ogolnie sie szybko renderuja... Na jakim sprzecie renderowales? No i ile poly ma scena?:)
Gość Chrupek3D Napisano 31 Lipiec 2011 Napisano 31 Lipiec 2011 (edytowane) scenka ma 4,4 mln trisow , a liczone na 2x460gtx wrzuciłem dla porównania Octane po 3min ;) (pathtracing) Edytowane 31 Lipiec 2011 przez Chrupek3D
blukazs Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 No no, calkiem niezle! teraz powrzucaj jakies materialy:D Kilka textur i octane zdechnie... Masz ta scene? Wlasnie wyszedl Arion 1.5 tak sobie obczajam demo bo wkoncu dziala z maya 2012!! O.o Tylko ograniczenie 800na600 ale w porownaniu do v 1 to chyba sie da na nim cos zrobic:D Sprawdze i dam znac bo przed chwila sciagnalem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się