Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie

 

Aktualnie jestem w trakcie pisania pracy mgr dotyczącej analizy ruchu. Poszukuję kilku plików BVH z ruchem postaci (chód lub bieg), przy czym musi być pewność, że dane ruchy wykonuje ten sam człowiek. W necie jest mnóstwo plików BVH, jednak do w żaden sposób nie mogę zaklasyfikować ich do jedne szufladki tzn. mieć pewność, że dany ruch wykonuje ta sama osoba.

 

Będę wdzięczny za pomoc koledzy i koleżanki.

 

Trzymajcie się: Wicker

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 872
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Ciężka sprawa żeby coś takiego znaleźć i mieć pewność ze będzie to ta sama osoba.

 

Ale nigdy nie ma sytuacji bez wyjścia, ta natomiast wymaga z Twojej strony pewnej inwestycji około 400zł, nie bój się nie dla mnie tylko na Kinecta >>> http://allegro.pl/listing.php/search?category=96975&sg=1&string=kinect&params_top_cookie=635c8699ec6a48ca70780f0e041b45ce82fe39d8&order=d&change_view=1

 

następnie ściągasz sobie darmową 30-dniową wersję IPI Studio > http://www.ipisoft.com/downloads_index.php

 

Przerabiasz trochę tutoriali z comunity > http://www.ipisoft.com/forum/viewforum.php?f=3&sid=43f2c24dd0766b4c8252ed212b9d7fee

 

i nagrywasz siebie samego, jedyne ograniczenie darmowej wersji to możliwość exportu tylko 5 sekund, ale jest trick. Masz sekwencję np. 10 sekund, więc eksportujesz od 1 do 5 a potem od 5 do 10 i łączysz np. w Maya, 3ds Max lub Motion Builder.

 

IPI Studio Output Formats

Biovision .BVH format

3D MAX Biped-friendly .BVH

MotionBuilder-friendly .BVH

Endorphin-friendly .BVH

iClone-friendly .BVH

Blender-friendly .BVH

FBX

COLLADA (.dae)

Valve Software's Source Engine animation .SMD

 

 

tutaj natomiast masz w ostatnim tutorialu (Part 5: Kinect and Motion Builder Using tools from http://www.brekel.com) pokazane jak korzystać z darmowego oprogramowania do Kinecta, ale za bardzo nie moge się wypowiedzieć na ten temat bo z niego nie korzystałem >>>> http://area.autodesk.com/blogs/louis/3ds_max_and_motion_builder_workflow_and_a_bit_of_kinect

 

Tak czy inaczej inwestycja będzie opłacalna bo jak skorzystasz z Kinecta to będziesz chciał go dokładnie rozpracować, a jednocześnie połączysz to z zabawą domowego mocapowania.

 

 

 

No i taka moja mała konkluzja na sam koniec .... wybrałeś totalnie zły dział forum, BHV to pliki animacyjne... wnioski wyciągniesz sam :)

 

 

 

 

 

_

Edytowane przez mayamak

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności