Skocz do zawartości

problem z tutkiem - modelowanie czlowieka


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam problem z tym tutkiem : http://www.poopinmymouth.com/process/character_tutorial/character_process.htm

 

chodzi mi chyba o najbardziej lamerką rzecz na swiecie mianowicie o to jak mozna szybko w czasie modelowania dodawac segmenty (wiem ze da sie je dodawac poprzez to ze najpierw dodaje sie verteksy a potem wzdluz nich daje sie edge)

 

mojje pytanie brzmi czy da sie to zrobic latwiej?? no np jakos kopiowac czy cosik

 

dzieki z gory za odpowiedzi ]:->

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jasne ze mozesz inaczej, najszybciej wedlug mnie poprzez \"cut\", czyli tniesz sobie polygon jak chcesz, lub mozesz kopiowac zaznaczony polygon/polygony, a potem wierzcholki ktore chcesz zlaczyc(vertexy) laczysz uzywajac \"collapse\".

jesli wogole o to ci chodzilo.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności