Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

natknąłem sie na taki oto problem:

importuje do maxa (2011 x64) drzewko z ONYXtree i chce mu troche zmodyfikować siatke - dołączyć konary do pnia, wygładzić itd.

najpierw pień i konary konwertuje do editable poly i pojawia się pierwszy kawałek zła.

43163017.jpg

potem użyłem skryptu vb_quadrangulate

44499312.jpg

 

kilka razy udało mi sie z tym uporać jednak zajęło mi to torchę czasu i dokładnie nie wiem w jaki sposób to zrobiłem.

 

podpowie ktoś w czym tkwi problem i jak go rozwiązać ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

super dzięki. Unify w edit normals dało radę. jeszcze zostały te dwa poligony z pierwszego obrazka ale mam nadzieje ze po nałożeniu tekstur nie bedzie to zauważalne.

 

edit: okazało sie ze to niezweldowane werteksy. problem rozwiązany

Edytowane przez porti

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności