Napisano 3 Sierpień 201113 l natknąłem sie na taki oto problem: importuje do maxa (2011 x64) drzewko z ONYXtree i chce mu troche zmodyfikować siatke - dołączyć konary do pnia, wygładzić itd. najpierw pień i konary konwertuje do editable poly i pojawia się pierwszy kawałek zła. potem użyłem skryptu vb_quadrangulate kilka razy udało mi sie z tym uporać jednak zajęło mi to torchę czasu i dokładnie nie wiem w jaki sposób to zrobiłem. podpowie ktoś w czym tkwi problem i jak go rozwiązać ?
Napisano 3 Sierpień 201113 l zarzuć na obiekt może "edit normals modifier" lub "Reset XForm modifier" a potem daj callapse all w tych wątkach był podobny problem > http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=78135 http://forum.unity3d.com/threads/34881-Problem-of-Normal-with-3DS-Max Edytowane 3 Sierpień 201113 l przez mayamak
Napisano 3 Sierpień 201113 l Autor super dzięki. Unify w edit normals dało radę. jeszcze zostały te dwa poligony z pierwszego obrazka ale mam nadzieje ze po nałożeniu tekstur nie bedzie to zauważalne. edit: okazało sie ze to niezweldowane werteksy. problem rozwiązany Edytowane 3 Sierpień 201113 l przez porti
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto