porti Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 natknąłem sie na taki oto problem: importuje do maxa (2011 x64) drzewko z ONYXtree i chce mu troche zmodyfikować siatke - dołączyć konary do pnia, wygładzić itd. najpierw pień i konary konwertuje do editable poly i pojawia się pierwszy kawałek zła. potem użyłem skryptu vb_quadrangulate kilka razy udało mi sie z tym uporać jednak zajęło mi to torchę czasu i dokładnie nie wiem w jaki sposób to zrobiłem. podpowie ktoś w czym tkwi problem i jak go rozwiązać ?
mayamak Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) zarzuć na obiekt może "edit normals modifier" lub "Reset XForm modifier" a potem daj callapse all w tych wątkach był podobny problem > http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=78135 http://forum.unity3d.com/threads/34881-Problem-of-Normal-with-3DS-Max Edytowane 3 Sierpień 2011 przez mayamak
porti Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) super dzięki. Unify w edit normals dało radę. jeszcze zostały te dwa poligony z pierwszego obrazka ale mam nadzieje ze po nałożeniu tekstur nie bedzie to zauważalne. edit: okazało sie ze to niezweldowane werteksy. problem rozwiązany Edytowane 3 Sierpień 2011 przez porti
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się