Soea Napisano 15 Sierpień 2011 Share Napisano 15 Sierpień 2011 Hej, uzywam 3ds max design 2012 i RayFire 1.55 robie juz drugi tutorial z RayFire z YT i mam caly czas ten sam problem postepuje dokladnie tak jak na filmiku lecz geometria porusza sie zawsze w ten sam sposob, niezaleznie od tego jaka wartosc ustawie w polu 'strenght' PBomby sprawdzilem, ze napewno geometria reaguje wogole na PBombe (ustawiajac tylko ja w ustawieniach Physx RayFire'a) po ustawieniu strenghta PBomby na 0 nic sie nie dzieje (nie ma odrzutu) probowalem tez 'strenght multiplier'a' w ustawieniach RayFire jedynie jak ustawie na 0 to geometria sie nie rusza, po ustawieniu na 1 czy 100 - bez roznicy dla rozrzutu (caly czas taki sam delikatny rozrzut) mial ktos moze podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Soea Napisano 16 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2011 mam takie glupie pytanie jescze czy physx jest dolaczany do 3ds max 2012 design? mam preview takich rzeczy jak cloth modifier czy RayFire, ktore chyba korzystaja z Physx'a, a nie instalowalem nic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się