Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

uzywam 3ds max design 2012 i RayFire 1.55

robie juz drugi tutorial z RayFire z YT i mam caly czas ten sam problem

 

postepuje dokladnie tak jak na filmiku lecz geometria porusza sie zawsze w ten sam sposob, niezaleznie od tego jaka wartosc ustawie w polu 'strenght' PBomby

 

sprawdzilem, ze napewno geometria reaguje wogole na PBombe (ustawiajac tylko ja w ustawieniach Physx RayFire'a)

 

po ustawieniu strenghta PBomby na 0 nic sie nie dzieje (nie ma odrzutu)

probowalem tez 'strenght multiplier'a' w ustawieniach RayFire

jedynie jak ustawie na 0 to geometria sie nie rusza, po ustawieniu na 1 czy 100 - bez roznicy dla rozrzutu (caly czas taki sam delikatny rozrzut)

 

mial ktos moze podobny problem?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

mam takie glupie pytanie jescze

czy physx jest dolaczany do 3ds max 2012 design?

mam preview takich rzeczy jak cloth modifier czy RayFire, ktore chyba korzystaja z Physx'a, a nie instalowalem nic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności