Napisano 15 Sierpień 201113 l Hej, uzywam 3ds max design 2012 i RayFire 1.55 robie juz drugi tutorial z RayFire z YT i mam caly czas ten sam problem postepuje dokladnie tak jak na filmiku lecz geometria porusza sie zawsze w ten sam sposob, niezaleznie od tego jaka wartosc ustawie w polu 'strenght' PBomby sprawdzilem, ze napewno geometria reaguje wogole na PBombe (ustawiajac tylko ja w ustawieniach Physx RayFire'a) po ustawieniu strenghta PBomby na 0 nic sie nie dzieje (nie ma odrzutu) probowalem tez 'strenght multiplier'a' w ustawieniach RayFire jedynie jak ustawie na 0 to geometria sie nie rusza, po ustawieniu na 1 czy 100 - bez roznicy dla rozrzutu (caly czas taki sam delikatny rozrzut) mial ktos moze podobny problem?
Napisano 16 Sierpień 201113 l Autor mam takie glupie pytanie jescze czy physx jest dolaczany do 3ds max 2012 design? mam preview takich rzeczy jak cloth modifier czy RayFire, ktore chyba korzystaja z Physx'a, a nie instalowalem nic...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto