Skocz do zawartości

Problem ze strenghtem PBomb'y i RayFire'm


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

uzywam 3ds max design 2012 i RayFire 1.55

robie juz drugi tutorial z RayFire z YT i mam caly czas ten sam problem

 

postepuje dokladnie tak jak na filmiku lecz geometria porusza sie zawsze w ten sam sposob, niezaleznie od tego jaka wartosc ustawie w polu 'strenght' PBomby

 

sprawdzilem, ze napewno geometria reaguje wogole na PBombe (ustawiajac tylko ja w ustawieniach Physx RayFire'a)

 

po ustawieniu strenghta PBomby na 0 nic sie nie dzieje (nie ma odrzutu)

probowalem tez 'strenght multiplier'a' w ustawieniach RayFire

jedynie jak ustawie na 0 to geometria sie nie rusza, po ustawieniu na 1 czy 100 - bez roznicy dla rozrzutu (caly czas taki sam delikatny rozrzut)

 

mial ktos moze podobny problem?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mam takie glupie pytanie jescze

czy physx jest dolaczany do 3ds max 2012 design?

mam preview takich rzeczy jak cloth modifier czy RayFire, ktore chyba korzystaja z Physx'a, a nie instalowalem nic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności