Napisano 19 Sierpień 201113 l Robie teksturę przy pomocy projection paiting na kompie w pracy, następnie idę do domu i chce kontynuować pracę. Otwieram plik w domu i tekstra którą zrobiłem w pracy mi się nie wyświetla. Co jest grane? Czy malowane tekstury trzeba jakoś zapisać oddzielnie?
Napisano 19 Sierpień 201113 l Ona sama zapisuje sie jako oddzielny plik(gdzieś tam nie pamiętam). Warto zrobić sobie backup w postaci wyeksportowania tekstury jako psd i zaimportowania jej np. w domu :)
Napisano 19 Sierpień 201113 l Autor Nie pomogło Ładuje plik na ekranie powitalnym pojawia się miniaturka mojego modelu z teksturą. Projekt był robiony na innym komputerze niż na tym co go otwieram. Otwieram scenę i nie pojawiają się tekstury. Przy okazji przegrzebałem w pracy całego kompa i teksturek które mudbox chce załadować nigdzie nie ma. Takie pliki nie istnieją fizycznie na dysku. To samo jak zrobię eksport do Maya. Folder gdzie powinny znajdowac się tekstury >>> Nie wiem o co biega ale "eyes close" to nazwa mesha który był exportowany z Maya. Teksturek tu nie ma. Są gdzieś opcje w Mudboxie żeby spracyzować gdzie mają być zapisywane pliki teksturek. Czyżby Autodesk dbał o to, żebym mógł wypocząć po powrocie z pracy ??! _
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto