mayamak Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Robie teksturę przy pomocy projection paiting na kompie w pracy, następnie idę do domu i chce kontynuować pracę. Otwieram plik w domu i tekstra którą zrobiłem w pracy mi się nie wyświetla. Co jest grane? Czy malowane tekstury trzeba jakoś zapisać oddzielnie?
Coyote Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Ona sama zapisuje sie jako oddzielny plik(gdzieś tam nie pamiętam). Warto zrobić sobie backup w postaci wyeksportowania tekstury jako psd i zaimportowania jej np. w domu :)
mayamak Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 Nie pomogło Ładuje plik na ekranie powitalnym pojawia się miniaturka mojego modelu z teksturą. Projekt był robiony na innym komputerze niż na tym co go otwieram. Otwieram scenę i nie pojawiają się tekstury. Przy okazji przegrzebałem w pracy całego kompa i teksturek które mudbox chce załadować nigdzie nie ma. Takie pliki nie istnieją fizycznie na dysku. To samo jak zrobię eksport do Maya. Folder gdzie powinny znajdowac się tekstury >>> Nie wiem o co biega ale "eyes close" to nazwa mesha który był exportowany z Maya. Teksturek tu nie ma. Są gdzieś opcje w Mudboxie żeby spracyzować gdzie mają być zapisywane pliki teksturek. Czyżby Autodesk dbał o to, żebym mógł wypocząć po powrocie z pracy ??! _
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się