Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

robię ostatnio prawdopodobnie znanego tutoriala książkowego i zderzyłem się z problemem światła wolumetrycznego. Scena zaprojektowana ściśle według książki, światła standard: omni w środku pomieszczenia (multiplier 0,3) , omni pod podłogą (multiplier 0,3) i target (multiplier 1,2) za oknem świecący na środek podłogi z dodanym volume lightem. Wszystkie w kolorze bardzo jasnym żółtym. Problemem jest wygląd światła "volume light", nie jest ono płynnie wygładzone tylko składa się z ostrych krawędzi. Dołączam render i proszę o wyjaśnienie. Dlaczego?

 

wrkaz.jpg

 

http://imageshack.us/f/217/wrkaz.jpg/

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności