necrotune Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 Witam, robię ostatnio prawdopodobnie znanego tutoriala książkowego i zderzyłem się z problemem światła wolumetrycznego. Scena zaprojektowana ściśle według książki, światła standard: omni w środku pomieszczenia (multiplier 0,3) , omni pod podłogą (multiplier 0,3) i target (multiplier 1,2) za oknem świecący na środek podłogi z dodanym volume lightem. Wszystkie w kolorze bardzo jasnym żółtym. Problemem jest wygląd światła "volume light", nie jest ono płynnie wygładzone tylko składa się z ostrych krawędzi. Dołączam render i proszę o wyjaśnienie. Dlaczego? http://imageshack.us/f/217/wrkaz.jpg/
mirach Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 volume light jak dobrze pamietam ma gdzies tam ustawianie probkowania, musisz je podniesc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się