Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc. Gdy uzyje Deafult Scanline Renderer to mam ladny polysk, taki jaki ustawilem, a w Brazilu z takimi opcjami: Min Samples: 1, Max Samples: 2 + Direct Illumination + Sky Light + Indirect Illumination i reszta opcji tak jak byla - nie ma polysku (chodzi o Specular Level). Help me! Nara

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Musiałem jeszcze wlaczyc: Indirect Illumination, zeby efekt byl ladniejszy. Na dole wstawilem rysunki (pierwszy bez Indirect Illumination, a drugi z Indirect Illumination). E tam, wdygam renderka :D ::

Gość User190
Napisano

Ech... a nie łatwiej byłoby po prostu zmniejszyć siłę SkyLighta i troszkę światełka?? Wyszłoby realniej niż samo specular..

Gość User190
Napisano

Najprostszym?? :o Chyba prosciej jest po prostu zmniejszyc sile swiatelek, niz bawic sie w specular? :) Ech, no ale z tymi konfiguracjami to amsz racje - zabawy, a zabawy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności