Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc. Gdy uzyje Deafult Scanline Renderer to mam ladny polysk, taki jaki ustawilem, a w Brazilu z takimi opcjami: Min Samples: 1, Max Samples: 2 + Direct Illumination + Sky Light + Indirect Illumination i reszta opcji tak jak byla - nie ma polysku (chodzi o Specular Level). Help me! Nara

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uzywajac samego sky lighta chyba nie uzyskasz blyszczenia, uzyj swiatel punktowych (spot, omi, area)

Napisano
  • Autor

No wiec jak powinienem ustawic tego Brazila, bo gdy wstawie jakies swiatlo, to wszystko jest za jasne?? :?

Napisano
  • Autor

Musiałem jeszcze wlaczyc: Indirect Illumination, zeby efekt byl ladniejszy. Na dole wstawilem rysunki (pierwszy bez Indirect Illumination, a drugi z Indirect Illumination). E tam, wdygam renderka :D ::

Napisano

Ech... a nie łatwiej byłoby po prostu zmniejszyć siłę SkyLighta i troszkę światełka?? Wyszłoby realniej niż samo specular..

Napisano

Najprostszym?? :o Chyba prosciej jest po prostu zmniejszyc sile swiatelek, niz bawic sie w specular? :) Ech, no ale z tymi konfiguracjami to amsz racje - zabawy, a zabawy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności