Napisano 3 Lipiec 200420 l Czesc. Gdy uzyje Deafult Scanline Renderer to mam ladny polysk, taki jaki ustawilem, a w Brazilu z takimi opcjami: Min Samples: 1, Max Samples: 2 + Direct Illumination + Sky Light + Indirect Illumination i reszta opcji tak jak byla - nie ma polysku (chodzi o Specular Level). Help me! Nara
Napisano 3 Lipiec 200420 l uzywajac samego sky lighta chyba nie uzyskasz blyszczenia, uzyj swiatel punktowych (spot, omi, area)
Napisano 4 Lipiec 200420 l Autor No wiec jak powinienem ustawic tego Brazila, bo gdy wstawie jakies swiatlo, to wszystko jest za jasne?? :?
Napisano 4 Lipiec 200420 l wylacz sky light i pobaw sie fotonami i gi, albo zmniejsz sile sky lighta i sile swiatla :) moze to pomoze: http://www.zs1.bochnia.pl/~mt/arts_view.php?nr=14 http://www.zs1.bochnia.pl/~mt/arts_view.php?nr=13 http://myszek17.webpark.pl/tutoriale/3dsmax/3dsmax.html
Napisano 4 Lipiec 200420 l Autor No juz znacznie lepiej, chodz jeszcze nie dokonca... trza pokombinowac ;)
Napisano 4 Lipiec 200420 l Autor Musiałem jeszcze wlaczyc: Indirect Illumination, zeby efekt byl ladniejszy. Na dole wstawilem rysunki (pierwszy bez Indirect Illumination, a drugi z Indirect Illumination). E tam, wdygam renderka :D ::
Napisano 5 Lipiec 200420 l Ech... a nie łatwiej byłoby po prostu zmniejszyć siłę SkyLighta i troszkę światełka?? Wyszłoby realniej niż samo specular..
Napisano 5 Lipiec 200420 l Najprostszym?? :o Chyba prosciej jest po prostu zmniejszyc sile swiatelek, niz bawic sie w specular? :) Ech, no ale z tymi konfiguracjami to amsz racje - zabawy, a zabawy ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto