Aethersis Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 Witam, da się jakoś zaimportować model ze sculptris do 3ds max tak, żeby zachować normalmapy, bumpmapy i tekstury? Jeśli tak, to błagam, niech ktoś pomoże!
Aethersis Napisano 20 Wrzesień 2011 Autor Napisano 20 Wrzesień 2011 Jednak po godzinach poszukiwań udało mi się :D Trzeba było zaprząc blendera do pracy. Tutaj jest tutorial: http://www.studiorola.com/tutorials/3d-modeling/tutorial-bringing-sculptris-model-into-blender-2-5-part-2/ :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się