Darthapul Napisano 21 Luty 2003 Napisano 21 Luty 2003 A jak z czasem renderingu? Brazil potrafi byc tu zabujczy.... :(
Gość User190 Napisano 22 Luty 2003 Napisano 22 Luty 2003 No i ładniusi! [Edited on 22-2-2003 by M@Ti]
campo Napisano 1 Kwiecień 2003 Autor Napisano 1 Kwiecień 2003 Jak zrobilem? hmmm zrobilem obiekt, dodalem dwie kulki, nadalem im materialy, oswietlilem jednym swiatlem area (duzym) i zapodalem render - proste, nie? [cfaniak]
campo Napisano 1 Kwiecień 2003 Autor Napisano 1 Kwiecień 2003 aaaa zapomnialem o podlozu i DOFie - prosto od X-Dof pozdrawiam
Gość DeK Napisano 15 Kwiecień 2003 Napisano 15 Kwiecień 2003 a czy mozesz zdradzić choć minimum informacji na temat procesu powstawania podłoża?
deshi Napisano 17 Kwiecień 2003 Napisano 17 Kwiecień 2003 A ja bym prosił tutka :P kurcze jestem na tyle laikem w maxie - ze nawet nie wiem jak nalozyc takie szkło .. mógł byś zrobić mi i innym przysługę i zrobić screnny krok po kroku -- bo w tutkach ma max3d.pl nie ma - a chce cosik poznac z tego maxa wkoncu . Co do tutkow na maxie sa moim one zle napisane - nie sa one wogole przeznacozne dla poczatkujacych , nie opisuja niczego krok po kroku , wszystko podane jest nazwami zwyczajowymi .. wrr..
campo Napisano 17 Kwiecień 2003 Autor Napisano 17 Kwiecień 2003 Zdradzic moge wam wszystkie \"tajemnice\" dotyczace pracki i zrobie to z przyjemnosci, ale kurcze... nie mam kiedy! [pomocy][pomocy][pomocy], wiecej czasu potrzebuje na zycie - doba jest za krotka. W akcie desperacji to moge rzucic plik .max, ale to pojscie na latwizne - tak i z mojej strony, jak i z waszej - co sie samemu poustawia, to na dluzej w glowie zostanie. Po prostu pliz, badzcie cierpliwi... moze jak M@ti bedzie sklonny, to taki tutek pojawi sie w jego opisie Brazila. Ale to li tylko od niego zalezy. Ide spac. Dobranoc.