Krzychu78 Napisano 9 Październik 2011 Napisano 9 Październik 2011 Robie model budynku w 3d s max i mam tu problem ze schodami. Zauwazylem ze jedna dolna krawedz podluzna schodka jest dosyc mocno odchylona w dol. Chce ja podciagnac, a kiedy wybieram schody i zaznaczam EDGE, to one mi znikaja w kazdym wievporcie. Co to ma byc ? Poza tym mam co jakis czas pojawiajace sie i migajace chaotycznie czerwone trojkaty, ktore jakby eksplodowaly z roznych obiektow i przenikaly je. Co to znaczy ?
Krzychu78 Napisano 10 Październik 2011 Autor Napisano 10 Październik 2011 Przyznaje sie ze jestem marnym amatorem jezeli chodzi o komputery i swoje zainteresowania ograniczam do grafiki 3d i wspinaczki. Mam plik z DirectX, ale nie wiem co masz na mysli ze uzywam. Otwieram Maxa i dzialam. Mam nowy bardzo dobry komputer i uzywam Windows 7. Przepraszam, juz nie nowy, ma 2 miesiace. Wczoraj otworzylem Maxa na nowo i wszystko dzialalo. Dzisiaj mam ten sam problem. Najbardziej irytujace jest to ze obiekt w trybie Poly, ktory chce modyfikowac, znika po nacisnieciu Edge lub innej. Chyba powinienem rozeznac sie w ustawieniach Maxa. Moze tu cos mam nie tak ustawione ?
infected Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 Trochę wygląda to na problemy z viewportem (znikające obiekty lub ich fragmenty itp), a za jego pracę odpowiadają sterowniki karty grafiki. Co masz ustawione w customize/preferences/viewports?
Krzychu78 Napisano 11 Październik 2011 Autor Napisano 11 Październik 2011 Hej ! Dzieki za zainteresowanie. W ustawieniach mam: Viewports Parameters - Show Verticies as Dots size 2, handle size 3, Attenuate Lights Mask Viewport to Safe Region Display World Axis Grid Nude Distance 1 Non-scaling object size 1 Display Drivers - Nitrous (Direct3D 9.0 - NVIDIA GeFORCE GTX 570)
infected Napisano 11 Październik 2011 Napisano 11 Październik 2011 Display Drivers - Nitrous (Direct3D 9.0 - NVIDIA GeFORCE GTX 570) Spróbował bym z directem 9 bez nitrous