Napisano 11 Październik 201113 l Witam Wszystkich W studio mamy cineme R13 i mamy za zadnie wykonać animacje dla naszego klienta. Chcieliśmy sprawdzić jak zachowuje się Cinema i głową o ścianę uderzyliśmy. W czym problem: Mamy wykonać animacje cząstek. Cząstki te to animowane motyle. Motyle są animowane hierarchicznie nic specjalnego bo będziemy ich potrzebowali dość dużo. Zaanimowaliśmy pierwszego podpiliśmy go w taki sposób do NULLa NULL - motyl korpus (animacja rotacji) - Skrzydło 1 (animacja rotacji) - Skrzydło 2 I tutaj uznaliśmy że nasz motyl jest trochę za duży i chcieliśmy go skalować w dół. Przy skalowaniu wszystko jest OK ale kiedy włączmy PLAY skrzydła i korpus latają daleko od siebie.... To samo przy podpięciu Motyla do emitera. Czy ktoś może wie gdzie leży problem ? Przyznam się że mocno się zawiodłem jeśli jest to np. "bug" który się powtarza mamy "kiepsko" :( Robiliśmy testy z innymi animacjami w oparciu o hierarchie i chcieliśmy ją później skalować "nullem" to samo... Czy ktoś wie gdzie tkwi problem ? Pozdrawiam Adam
Napisano 17 Październik 201113 l Jeżeli dobrze zrozumiałem problem, to powinieneś skalować z włączoną opcją 'Object tool' a nie 'Model tool' ( w r12 te opcje to dwa boxy po lewej stronie - jeden na górze ( 'Model tool' ), drugi na samym dole ( 'Object tool' )).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto