Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam Wszystkich

 

W studio mamy cineme R13 i mamy za zadnie wykonać animacje dla naszego klienta. Chcieliśmy sprawdzić jak zachowuje się Cinema i głową o ścianę uderzyliśmy.

 

W czym problem:

 

Mamy wykonać animacje cząstek. Cząstki te to animowane motyle. Motyle są animowane hierarchicznie nic specjalnego bo będziemy ich potrzebowali dość dużo. Zaanimowaliśmy pierwszego podpiliśmy go w taki sposób do NULLa

 

NULL

- motyl korpus (animacja rotacji)

- Skrzydło 1 (animacja rotacji)

- Skrzydło 2

 

I tutaj uznaliśmy że nasz motyl jest trochę za duży i chcieliśmy go skalować w dół. Przy skalowaniu wszystko jest OK ale kiedy włączmy PLAY skrzydła i korpus latają daleko od siebie.... To samo przy podpięciu Motyla do emitera.

 

Czy ktoś może wie gdzie leży problem ? Przyznam się że mocno się zawiodłem jeśli jest to np. "bug" który się powtarza mamy "kiepsko" :(

 

Robiliśmy testy z innymi animacjami w oparciu o hierarchie i chcieliśmy ją później skalować "nullem" to samo...

 

Czy ktoś wie gdzie tkwi problem ?

 

Pozdrawiam

Adam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli dobrze zrozumiałem problem, to powinieneś skalować z włączoną opcją 'Object tool' a nie 'Model tool' ( w r12 te opcje to dwa boxy po lewej stronie - jeden na górze ( 'Model tool' ), drugi na samym dole ( 'Object tool' )).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności