Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Stworzyłem obiekt w maxie, umieściłem światła na scenie i użyłem narzędzia render to texture. Wszytko się ładnie wyrenderowało lecz po nałożeniu wczytanego renderu na obiekt, cała mapa jest rozłożona na obiekcie, a nie tylko części z mapy uv. Nie wiem co powoduje błąd. Na obiekcie stosuje narzędzie unwarp uwv ale najwidoczniej max ignoruje stworzone uv i robi swoje. Dodaje zdjęcie mapy i viewportu (materiał nie zmienia się w renderingu).dymblad.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przy bakowaniu tekstury musisz zaznaczyc zeby uzywal twojego UV, standardowo ma wlaczone robienie automatycznego unwrapa.

Napisano
  • Autor

@mirach - wielkie dzięki. Po zaznaczzeniu w opcjach project mapping - uv match, zadziałało.

Edytowane przez fikifak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.