fikifak Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Stworzyłem obiekt w maxie, umieściłem światła na scenie i użyłem narzędzia render to texture. Wszytko się ładnie wyrenderowało lecz po nałożeniu wczytanego renderu na obiekt, cała mapa jest rozłożona na obiekcie, a nie tylko części z mapy uv. Nie wiem co powoduje błąd. Na obiekcie stosuje narzędzie unwarp uwv ale najwidoczniej max ignoruje stworzone uv i robi swoje. Dodaje zdjęcie mapy i viewportu (materiał nie zmienia się w renderingu).
mirach Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 przy bakowaniu tekstury musisz zaznaczyc zeby uzywal twojego UV, standardowo ma wlaczone robienie automatycznego unwrapa. 1
fikifak Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 (edytowane) @mirach - wielkie dzięki. Po zaznaczzeniu w opcjach project mapping - uv match, zadziałało. Edytowane 21 Październik 2011 przez fikifak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się